Zwroty

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.  W naszym sklepie dla Państwa wygody wydłużyliśmy ten czas do 21 dni.

W przypadku sprzętu nowego, zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

W przypadku sprzedaży towaru używanego, dokładamy wszelkich starań, aby opisowo i fotograficznie przedstawić rzeczywisty stan produktu. Zwracany produkt powinien być w stanie nie gorszym niż podczas sprzedaży. Musi zawierać wszystkie elementy, które zostały przesłane w paczce.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  • Prześlij do nas informację o chęci zwrotu na adres info@inerge.pl
  • W przypadku zasadności zwrotu poprosimy Cię o adres odbioru paczki, skąd odbierze ją kurier.
  • Jeżeli produkty odbierałeś poprzez Paczkomat i kupowałeś poprzez portal aukcyjny, skorzystaj z opcji "Zwrot".
  • Do przesyłki dołącz pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  • W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  • Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu i przekażemy do działu księgowego dyspozycję zwrotu pieniędzy. Na wskazany przez Ciebie numer konta w przeciągu 7 dni powinny wpłynąć pieniądze.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu i wskażemy możliwości rozwiązania zgłoszenia.

 

Adres, na który należy odesłać paczkę ze zwrotem:

Inerge sp. z o.o. - ZWROT
ul. Postępu 57
05-500 Zgorzała
570 555 444

 

Formularz zwrotu PDF do pobrania: 
ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

 

Spełnienie poniższych punktów znacznie przyśpieszy proces zwrotu towaru.

  1. Spakuj produkty
    • Zadbaj o odpowiednie zabezpieczenie przesyłki.
    • Upewnij się, że opakowanie jest wytrzymałe, szczelne i we właściwym rozmiarze.
    • Wypełnij puste przestrzenie. Możesz użyć wypełniaczy z innych przesyłek, tektury lub gazet.
    • W razie potrzeby zapakuj przesyłkę w dodatkowe opakowanie odporne na wilgoć.
    • Jeśli ponownie wykorzystujesz opakowanie, pamiętaj, aby usunąć wszystkie stare oznakowania.

  2. Oznakuj przesyłkę
    • Wyraźnie napisz numer zwrotu na przesyłce lub włóż do środka wypełniony formularz zwrotu.

  3. Sprawdź adres i warunki zwrotu
    • Pamiętaj, aby wysłać zwracane produkty na odpowiedni adres zwrotu.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć

Logowanie

Koszyk

Brak produktów w koszyku

Megamenu

Ulubione0Porównaj0