Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, sporządzenie stosownej notatki u dostawcy, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 570 555 444 lub mailowo: serwis@inerge.pl

Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

W przypadku przesyłki Paczkomatem - po odebraniu paczki ważne jest, aby nie zamykać drzwiczek Paczkomatu. Istnieje wtedy możliwość zwrotu uszkodzonego towaru oraz opisanie uszkodzenia.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  • Prześlij do nas drogą mailową na adres serwis@inerge.pl informację odnośnie szczegółów reklamacji produktu, formy rekompensaty adresu zwrotnego, a także zdjęcia uszkodzenia, wady lub niezgodności.
  • Po zapoznaniu się z reklamacją w ciągu 5 dni roboczych, poinformujemy Cię o wyniku wstępnej weryfikacji i ewentualnych dalszych krokach.
  • W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia, wyślemy do Ciebie kuriera po odbiór towaru. Do Ciebie będzie należało umówienie się z kurierem na dogodny termin odbioru. Jeżeli zakupiłeś towar poprzez portal aukcyjny i wybrałeś opcję dostawy Paczkomatem, zwróć towar do Paczkomatu korzystając z opcji "Zwrot". Paczka dotrze do nas bezpośrednio.
  • Jeżeli reklamacja zostanie uwzględniona, naprawimy towar, bądź go wymienimy.
  • W przypadku braku możliwości naprawy bądź wymiany sprzętu, zaproponujemy Ci towar o podobnych parametrach, bądź zwrócimy pieniądze.
  • W przypadku odrzucenia reklamacji, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji, abyś mógł się do niej ustosunkować oraz koszty przez nas poniesione na realizację serwisu (koszty wysyłki).

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: serwis@inerge.pl lub telefonicznie: +48 570 555 444. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Serwis i gwarancje

Wśród tylu produktów zawsze może zdarzyć się jakiś felerny produkt. Nigdy Szanowny Kliencie nie przyjmuj takiej sytuacji jako adresowanej do Ciebie. Dokładamy wszelkich starań, aby wyeliminować wadliwe produkty, dlatego prosimy, aby zgłoszenie reklamacji/serwisu odbywało się na zasadzie współpracy, a nie wojny.

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją producenta, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Staramy się pomagać w tematach gwarancyjnych, dlatego też często załatwiamy wszelkie formalności gwarancyjne.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

W przypadku produktów sprzedawanych w kategorii outlet w zależności czy produkt był nowy, czy wrócił z serwisu udzielamy 6 m-cy lub miesiąc gwarancji/rękojmi.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć

Logowanie

Koszyk

Brak produktów w koszyku

Megamenu

Ulubione0Porównaj0